לא זכור לי עוד לילה יותר קשה מאשר מה שהלך כאן.
באמצע הלילה פשוט החזקתי את עצמי מלקום ולהעיר את צמד הילדים שלא האמנתי שינחרו בכזאת חוזקה יחסית לגילם. יצא לי לישון בלא מעט חדרי Dorms ואף פעם לא נתקלי בכזאת עצמה של נחירות.
הבוקר היה בין כה וכה חפוז לנוכח העובדה שהיינו צריך להספיק להגיע למעבורת של 11:00 בבוקר ובקצב ההליכה שלנו היינו זקוקים למקדם בטחון (מסלול של 3 שעות).
קצת חבל שלא הספקנו להגיד שלום לקויין ולאבא שלו מהעיר Brisbane אשר עזרו לנו מאוד במהלך כל הטיול.
אמרנו שלום לבקתה האחרונה של הטיול ושמנו גז.
כנראה שלא הערכנו נכון עד כמה לאט אנו צועדים וגילינו שעברו יותר משעתיים ואנו רק במחצית הדרך.
מבלי לחשוב פעמיים, לקחתי את התיק של חגית והתחלתי לצעוד קדימה בניסיון להגיע לנק' הסיום ולאשרר את הגעתנו למעבורת, שכן בלעדיה אנו תקועים כאן לעוד יום.
אני חייב לציין שהמאמץ הפיסי היה מאוד מאתגר (2 תיקים במשקל הקרוב ל- 30 ק"ג), אך בכ"ז הצלחתי לשמור על קצב מהיר ואף עקפתי לא מעט מטיילים מנוסים שסחבו תיקים קלילים על גבם.
לקראת 10:40 הגעתי לנק' הסיום מותש אך מרוצה ומיד נגשתי אל בקתת הרדיו לאשרר הגעה.
במקום היו עוד מטיילים שגם סיימו את היום וחיכו להגעת המעבורת.
טוב ... אבל איפו חגית ?
חיכיתי וחיכיתי ובשלב מסוים התחלתי לצעוד חזרה בניסיון לראות אם קרה לה משהו.
בסופו של דבר מצאתי אותה והמשכנו ביחד אל עבר נק' הסיום.
מעט על נק' הסיום של Overland Track
ביום השישי של מסלול ה- Overland, יש 2 אופציות - או לקחת מעבורת אל עבר מרכז המבקרים ב- Chyntia Bay או לצעוד עוד 17 ק"מ לאותה הנק' מ- Narcissus Hut.
אנחנו כמובן לקחנו את המעבורת, אך באם צועדים בקצב טוב ולא סוחבים פציעות, מסלול זה בהחלט אפשרי ואף ראיתי זוג מטיילים שפגשנו על הדרך שהצליח להספיק להגיע לאוטובוס שאנו עלינו עליו ב- Chyntia Bay.
חווית השיט מ- Narcissus Bay ל- Chintia Bay הייתה מאוד קרירה.
אומנם הסירה הייתה ברובה מכוסה, אך איכשהו הגלים שהתנפצו על בטן הסירה, בתוספת משבי הרוח העזים גרמו לנו לחטוף לא מעט מים קרירים בתוך הסירה.
לפחות זה היה קצר וכעבור חצי שעה ואנו כבר על המזח של מרכז המבקרים של נק' הסיום.
אמה צילמה אותי ואת חגית למזכרת ואח"כ היא ובעלה המשיכו למלון דרכים שהזמינו מראש והיה ממוקם מחוץ לשמורה.
בזמן שחגית נמנמה לה עד הגעת האוטובוס (17:00 אחה"צ), אני טיילתי לי ברחבי השמורה שהציעה לא מעט מסלולי צד קצרים וארוכים וכן התרשמתי לחיוב ממרכז המבקרים העשיר במידע אודות ההיסטוריה, האנשים והטבע של המקום.
יותר מאוחר אמה ובעלה חזרו רעננים ונקיים והצטרפו אלינו לארוחת שחיתות קלה.
סוף סוף, לאחר 6 ימים של טרק יכולנו לאכול אוכל טרי. הזמנו פיצה משפחתית שהתחסלה לפני שבכלל שמנו לב.
בסוף הארוחה נפרדנו לשלום מהצמד המקסים שליווה אותנו מהיום הראשון של הטיול ועד היום.
בשעה טובה הגיע גם האוטובוס שלנו ואנו התחלנו במסע המפרך לעבר היעד הבא שלנו - Hobart.
סוף יום ראשון !
מבחר סרטונים מיום זה:
מבחר תמונות מיום זה:
לאלבום התמונות המלא של Overland Track, אנא לחצ/י כאן
באמצע הלילה פשוט החזקתי את עצמי מלקום ולהעיר את צמד הילדים שלא האמנתי שינחרו בכזאת חוזקה יחסית לגילם. יצא לי לישון בלא מעט חדרי Dorms ואף פעם לא נתקלי בכזאת עצמה של נחירות.
הבוקר היה בין כה וכה חפוז לנוכח העובדה שהיינו צריך להספיק להגיע למעבורת של 11:00 בבוקר ובקצב ההליכה שלנו היינו זקוקים למקדם בטחון (מסלול של 3 שעות).
קצת חבל שלא הספקנו להגיד שלום לקויין ולאבא שלו מהעיר Brisbane אשר עזרו לנו מאוד במהלך כל הטיול.
אמרנו שלום לבקתה האחרונה של הטיול ושמנו גז.
כנראה שלא הערכנו נכון עד כמה לאט אנו צועדים וגילינו שעברו יותר משעתיים ואנו רק במחצית הדרך.
מבלי לחשוב פעמיים, לקחתי את התיק של חגית והתחלתי לצעוד קדימה בניסיון להגיע לנק' הסיום ולאשרר את הגעתנו למעבורת, שכן בלעדיה אנו תקועים כאן לעוד יום.
Relax moment |
Suspension bridge |
Toilet in overland track |
Me in overland track |
אני חייב לציין שהמאמץ הפיסי היה מאוד מאתגר (2 תיקים במשקל הקרוב ל- 30 ק"ג), אך בכ"ז הצלחתי לשמור על קצב מהיר ואף עקפתי לא מעט מטיילים מנוסים שסחבו תיקים קלילים על גבם.
לקראת 10:40 הגעתי לנק' הסיום מותש אך מרוצה ומיד נגשתי אל בקתת הרדיו לאשרר הגעה.
במקום היו עוד מטיילים שגם סיימו את היום וחיכו להגעת המעבורת.
טוב ... אבל איפו חגית ?
חיכיתי וחיכיתי ובשלב מסוים התחלתי לצעוד חזרה בניסיון לראות אם קרה לה משהו.
בסופו של דבר מצאתי אותה והמשכנו ביחד אל עבר נק' הסיום.
מעט על נק' הסיום של Overland Track
ביום השישי של מסלול ה- Overland, יש 2 אופציות - או לקחת מעבורת אל עבר מרכז המבקרים ב- Chyntia Bay או לצעוד עוד 17 ק"מ לאותה הנק' מ- Narcissus Hut.
אנחנו כמובן לקחנו את המעבורת, אך באם צועדים בקצב טוב ולא סוחבים פציעות, מסלול זה בהחלט אפשרי ואף ראיתי זוג מטיילים שפגשנו על הדרך שהצליח להספיק להגיע לאוטובוס שאנו עלינו עליו ב- Chyntia Bay.
Finish line |
Me & Hagit |
Overland track |
Me & Hagit |
Visitor center |
חווית השיט מ- Narcissus Bay ל- Chintia Bay הייתה מאוד קרירה.
אומנם הסירה הייתה ברובה מכוסה, אך איכשהו הגלים שהתנפצו על בטן הסירה, בתוספת משבי הרוח העזים גרמו לנו לחטוף לא מעט מים קרירים בתוך הסירה.
לפחות זה היה קצר וכעבור חצי שעה ואנו כבר על המזח של מרכז המבקרים של נק' הסיום.
אמה צילמה אותי ואת חגית למזכרת ואח"כ היא ובעלה המשיכו למלון דרכים שהזמינו מראש והיה ממוקם מחוץ לשמורה.
בזמן שחגית נמנמה לה עד הגעת האוטובוס (17:00 אחה"צ), אני טיילתי לי ברחבי השמורה שהציעה לא מעט מסלולי צד קצרים וארוכים וכן התרשמתי לחיוב ממרכז המבקרים העשיר במידע אודות ההיסטוריה, האנשים והטבע של המקום.
יותר מאוחר אמה ובעלה חזרו רעננים ונקיים והצטרפו אלינו לארוחת שחיתות קלה.
סוף סוף, לאחר 6 ימים של טרק יכולנו לאכול אוכל טרי. הזמנו פיצה משפחתית שהתחסלה לפני שבכלל שמנו לב.
בסוף הארוחה נפרדנו לשלום מהצמד המקסים שליווה אותנו מהיום הראשון של הטיול ועד היום.
בשעה טובה הגיע גם האוטובוס שלנו ואנו התחלנו במסע המפרך לעבר היעד הבא שלנו - Hobart.
סוף יום ראשון !
מבחר סרטונים מיום זה:
מבחר תמונות מיום זה:
לאלבום התמונות המלא של Overland Track, אנא לחצ/י כאן
Overland Track |
Overland Track |
Overland Track |
Overland Track |
View from Narcissus Hut |
Narcissus Hut |
Radio station |
Tassy Devil |
Tassy Devil |
Wombat |
הוסף כיתוב |
Feral |
Tassy Devil |
Echidna |
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה